Post serwis — niezawodna dystrybucja ulotek i gazetek


Głównym profilem działalności naszej firmy jest dystrybucja bezadresowa oraz selektywna materiałów reklamowych. Świadczone przez nas usługi obejmują wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań o charakterze promocyjnym, takich jak inteligentny kolportaż gazetek. Posiadamy kompleksowe zaplecze logistyczne na terenie całego kraju. Zespół 12 magazynów centralnych w 4 głównych rejonach Polski zapewnia pełną obsługę rozdawania ulotek na 98% obszaru państwa. Obsługujemy zarówno duże sieci handlowe, jak i małe firmy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz stale rozwijanej i uaktualnianej bazie rozbudowy miast jesteśmy w stanie zaplanować i przeprowadzić pełnonakładowy kolportaż gazetek. Zajmujemy się również dystrybucją ulotek i innych materiałów promocyjnych na terenie całego kraju. Realizujemy projekty w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia. Dystrybucja gazetek reklamowych odbywa się dzięki profesjonalnie wyszkolonym pracownikom, którzy odpowiednio dbają o cały proces zlecenia. Filozofią naszej firmy jest budowanie wieloletnich stosunków handlowych z naszymi klientami opartych na obustronnym zaufaniu i jakości. Dotyczy to zarówno kolportażu gazetek, jak i innych usług. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, dbając o pełen profesjonalizm. Podejmowane przez nas działania z zakresu rozdawania ulotek mają na celu zadowolenie nie tylko klienta, ale i potencjalnego odbiorcy komunikatu. Zapewniamy kontrolę efektywności pracy kurierów oraz codzienne raporty z dystrybucji.

Co charakteryzuje nasz kolportaż gazetek?


Dbamy o każdy powierzony projekt. Dzięki temu dystrybucja ulotek jest przeprowadzana wyjątkowo sprawnie. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem na każdym etapie działania. Dystrybucja materiałów reklamowych to nasza specjalność, dlatego zachowujemy najwyższą jakość usług. Zakres, teren, obszar oraz cel zawsze konsultujemy na etapie ustalania szczegółów oferty. Jednym z naszych priorytetów w rozdawaniu ulotek jest dotarcie do jak najbardziej odpowiedniego i konkretnego odbiorcy, na którym zależy naszemu zleceniodawcy. Przyczynia się to do zwiększenia jego potencjalnych zysków. Wbrew pozorom dystrybucja ulotek to ważne przedsięwzięcie. Wciąż funkcjonuje jako główne źródło informacji dla tych, którzy preferują tradycyjne formy reklamy, głównie osób starszych. Roznoszenie ulotek w efektywny sposób może zwrócić uwagę na konkretną markę czy wydarzenie. Dzięki temu jest prostym i skutecznym sposobem promocji, z którego warto skorzystać. Materiał, jaki wykorzystujemy, to papier kredowy gwarantujący wysoką wytrzymałość. Dzięki niemu dystrybucja ulotek jest skuteczniejsza. Powleczony został warstwą pigmentu naturalnego oraz kleju, co sprawia, że wyróżnia się mniejszą podatnością na wsiąkanie wody i przedarcia. Rozdawanie ulotek obejmuje kompleksowe działania wymagające wcześniej opracowanej strategii. Niezbędna jest odpowiednia logistyka, czyli rozdysponowanie materiałów między pracowników oraz rozplanowanie punktów dostaw. Dystrybucja materiałów reklamowych odbywa się na terenie całego kraju. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i skorzystania z usług w atrakcyjnych cenach.

Dystrybucja materiałów reklamowych obejmuje:
  • skrzynki pocztowe w blokach mieszkalnych
  • skrzynki pocztowe w domach jednorodzinnych
  • wyznaczone punkty w miejscach objętych zakazem

Wykonanie dużej akcji dystrybucyjnej w terenie trwa 3 do 5 dni. W miesiącu możemy przeprowadzić kilka projektów

Kontrola dystrybucji „dwufazowa”:
  • kontrola wewnętrzna dystrybucji
  • kontrola wspólna z klientem*

*według załączonego regulaminu kontroli


Etapy akcji dystrybucji bezadresowej


Etapy:
  • przygotowanie logistyczne akcji (mapy, obszary itp.)
  • realizacja zlecenia w terenie
  • kontrola jakości dystrybucji

Realizacja zlecenia w terenie:
  • przygotowanie - rozdzielenie wśród kurierów materiałów dystrybucyjnych (ulotki/gazetki) oraz pomocniczych (mapy, raporty etc.)
  • kontrola - kontrola efektywności pracy kurierów (zarówno kontrole wewnętrzne jak i kontrole wspólne z klientem)
  • rozliczenie - codzienne rozliczanie kurierów z kolportowanych materiałów i weryfikacja ich pracy

Logistyka i raportowanie


  • Logistyka
Przygotowanie mapy dystrybucji ze wskazanymi sektorami dystrybucji. Stworzenie bazy danych dla każdego punktu objętego obsługą.
Indywidualne określenie rejonów dystrybucji

  • Logistyka transportu
Odbiór własny z wyznaczonego magazynu bądź placówki klienta. Transport w rejony kolportażu

  • Raportowanie
Codzienny raport z wykonanej dystrybucji do godziny 12 za dzień poprzedni. Całościowy raport końcowy.