Post serwis — niezawodna dystrybucja ulotek i gazetek


Głównym profilem działalności naszej firmy jest dystrybucja bezadresowa oraz selektywna (tzn. inteligentny kolportaż ulotek). Posiadamy kompleksowe zaplecze logistyczne na terenie całego kraju. Zespół 12 magazynów centralnych w 4 głównych rejonach Polski zapewnia pełną obsługę rozdawania ulotek na 98% obszaru państwa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz stale rozwijanej i uaktualnianej bazie rozbudowy miast jesteśmy w stanie zaplanować, oraz przeprowadzić pełnonakładowy kolportaż gazetek i innych materiałów na terenie całego kraju w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia. Filozofią naszej firmy jest budowanie wieloletnich stosunków handlowych z naszymi klientami opartych na obustronnym zaufaniu, jakości oraz zadowoleniu obydwu stron.

Co charakteryzuje nasz kolportaż gazetek?


Do każdego z powierzonych projektów podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem na każdym etapie działania. Zakres, teren, obszar oraz cel zawsze konsultujemy na etapie ustalania szczegółów realizacji usług. Jednym z naszych priorytetów jest dotarcie do jak najbardziej odpowiedniego i konkretnego odbiorcy, na którym zależy naszemu zleceniodawcy. Wbrew pozorom dystrybucja ulotek to ważne przedsięwzięcie – wciąż funkcjonuje jako główne źródło informacji dla tych, którzy preferują tradycyjne formy reklamy, głównie osób starszych. Materiał, jaki wykorzystujemy to papier kredowy, gwarantujący wysoką wytrzymałość. Powleczony został warstwą pigmentu naturalnego oraz kleju, dzięki czemu wyróżnia się mniejszą podatnością na wsiąkanie wody i przedarcia. Dystrybucja materiałów reklamowych odbywa się na terenie całego kraju. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i skorzystania z usług w atrakcyjnych cenach.

Dystrybucja materiałów reklamowych obejmuje:
  • skrzynki pocztowe w blokach mieszkalnych
  • skrzynki pocztowe w domach jednorodzinnych
  • wyznaczone punkty w miejscach objętych zakazem

Wykonanie dużej akcji dystrybucyjnej w terenie trwa 3 do 5 dni. W miesiącu możemy przeprowadzić kilka projektów

Kontrola dystrybucji „dwufazowa”:
  • kontrola wewnętrzna dystrybucji
  • kontrola wspólna z klientem*

*według załączonego regulaminu kontroli


Etapy akcji dystrybucji bezadresowej


Etapy:
  • przygotowanie logistyczne akcji (mapy, obszary itp.)
  • realizacja zlecenia w terenie
  • kontrola jakości dystrybucji

Realizacja zlecenia w terenie:
  • przygotowanie - rozdzielenie wśród kurierów materiałów dystrybucyjnych (ulotki/gazetki) oraz pomocniczych (mapy, raporty etc.)
  • kontrola - kontrola efektywności pracy kurierów (zarówno kontrole wewnętrzne jak i kontrole wspólne z klientem)
  • rozliczenie - codzienne rozliczanie kurierów z kolportowanych materiałów i weryfikacja ich pracy

Logistyka i raportowanie


  • Logistyka
Przygotowanie mapy dystrybucji ze wskazanymi sektorami dystrybucji. Stworzenie bazy danych dla każdego punktu objętego obsługą.
Indywidualne określenie rejonów dystrybucji

  • Logistyka transportu
Odbiór własny z wyznaczonego magazynu bądź placówki klienta. Transport w rejony kolportażu

  • Raportowanie
Codzienny raport z wykonanej dystrybucji do godziny 12 za dzień poprzedni. Całościowy raport końcowy.